Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Kdy mi bude deska doručena?


Aktuální stav objednávky můžete zjistit pomocí trasování objednávky. Na výrobě Vaší desky na míru si dáváme záležet. Objednávku standardně odesíláme za 1-3 pracovních dní od jejího uskutečnění. Doručení závisí na aktuální vytíženosti dopravce, obvykle trvá 1-2 pracovní dny.

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Jak mám postupovat při nákupu na OnGlazz.cz?


Svoji desku si vytvoříte v jednom z editorů. Nemusíte se bát, celý proces je velmi intuitivní a zvládne to opravdu každý. Do editoru nejprve nahrajete vlastní vybranou fotku či ilustraci. Poté vyplníte texty, které budou na desce. Nakonec si vyberete jejich barvu, velikost desky a provedete poslední úpravy (např. přidáte různé grafické ozdoby). Nic složitého na tom není. Zkuste to!

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Jaké platební metody přijímáte?


Akceptujeme platební karty, platby přes PayPal, úhrady bankovním převodem či na dobírku.

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Kde můžu zadat slevový kód?


Jakýkoliv slevový kód můžete zadat ihned poté, co vložíte vytvořenou desku do košíku.

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Má deska přišla poškozená, co mám dělat?


Ke každé objednávce přistupujeme s maximální pečlivostí, ale výjimečně se může něco pokazit. Jediné, co v takovém případě musíte udělat, je ozvat se nám na email obchod@onglazz.cz. Obratem Vám zašleme nový kus zcela na naše náklady.

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Jak se vyhnout poškození mé desky?


Desku čistěte výhradně suchým, jemným hadříkem. Čištění mokrým hadříkem může poškodit zejména zadní stranu desky, na níž se nachází vrstva tisku. Desku také nevystavujte páře, vlhkosti a dalším silným přírodním vlivům. Jedná se o dekoraci určenou do interiéru.

Nejčastěji kladené dotazy - dotaz Dovážíte i na Slovensko?


Ano. Ve spolupráci se Zásilkovnou můžete využít variantu dopravy na pobočku či přímo k Vám domů jak po celé České republice, tak i na Slovensku.